AUDYTY

SPECJALIZUJEMY SIĘ W ZAKRESIE USŁUG MARKETINGOWYCH

Audyty Mystery-Shopper

Badanie standardów obsługi klienta i efektywności sprzedaży

Audyty telefoniczne

Badanie jakości obsługi telefonicznej

Net Promoter Score (NPS)

Analiza lojalności klientów

Audyty półkowe

Analiza dostępności i dystrybucji

Merchandising

Badanie ekspozycji produktu oraz aranżacji przestrzeni handlowej

BEZPIECZEŃSTWO

Firma Sega- Invest zobowiązuje się do zachowania w ścisłej tajemnicy faktu podjęcia współpracy ze swoimi Klientami w zakresie badania Tajemniczy Klient, nieujawniania i nieprzekazywania informacji innym podmiotom, instytucjom i osobom trzecim oraz do niewykorzystywania nazwy firmy i logo Klienta w celach reklamowych.

NASZA MISJA

Naszym głównym celem działania jest pomoc w zobrazowaniu ewentualnych nieprawidłowości w obowiązujących standardach obsługi Klienta, w strukturze organizacyjnej oraz schematach działania w firmach.

Obiektywnie wskazujemy obszary działalności potencjalnie newralgiczne, bądź z niewykorzystanym potencjałem. Badanie przyczynia się wdrożeniu uaktualnionych schematów i budowie rozpoznawalnej marki.

W celu zapoznania się z pełną ofertą badań,
zapraszamy na naszą stronę
oraz do kontaktu telefonicznego:

570 070 403
796 040 603

www.segaaudyt.pl

Comments are closed.