AUDYTY
SPECJALIZUJEMY SIĘ W ZAKRESIE USŁUG MARKETINGOWYCH
Audyty Mystery-Shopper
Badanie standardów obsługi klienta i efektywności sprzedaży
Audyty telefoniczne
Badanie jakości obsługi telefonicznej
Net Promoter Score (NPS)
Analiza lojalności klientów
Audyty półkowe
Analiza dostępności i dystrybucji
Merchandising
Badanie ekspozycji produktu oraz aranżacji przestrzeni handlowej
BEZPIECZEŃSTWO
Firma Sega- Invest zobowiązuje się do zachowania w ścisłej tajemnicy faktu podjęcia współpracy ze swoimi Klientami w zakresie badania Tajemniczy Klient, nieujawniania i nieprzekazywania informacji innym podmiotom, instytucjom i osobom trzecim oraz do niewykorzystywania nazwy firmy i logo Klienta w celach reklamowych.
NASZA MISJA
Naszym głównym celem działania jest pomoc w zobrazowaniu ewentualnych nieprawidłowości w obowiązujących standardach obsługi Klienta, w strukturze organizacyjnej oraz schematach działania w firmach.
Obiektywnie wskazujemy obszary działalności potencjalnie newralgiczne, bądź z niewykorzystanym potencjałem. Badanie przyczynia się wdrożeniu uaktualnionych schematów i budowie rozpoznawalnej marki.
W celu zapoznania się z pełną ofertą badań,
zapraszamy na naszą stronę
oraz do kontaktu telefonicznego:
570 070 403
796 040 603
www.segaaudyt.pl
Comments are closed.