SZKOLENIA SZYTE NA MIARĘ

Celem działalności naszej firmy jest prowadzenie szkoleń na wysokim poziomie. Karda wysoko wykwalifikowanych trenerów stale podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności tak, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Prowadzimy szkolenia otwarte oraz zamknięte w branży marketingowej, handlowej, usługowej. Zajmujemy się również szkoleniami z zakresu zarządzania i sprzedaży.

Duży nacisk kładziemy na zapewnienie Państwu odpowiednich warunków, w których są przeprowadzane szkolenia. Zapewniamy nie tylko wysoką jakość szkoleń, ale również odpowiednio przygotowane sale wykładowe oraz materiały szkoleniowe.
Zachęcamy do zapoznania się ze Statutem naszej firmy.

Wykwalifikowana kadra trenerska

Odpowiednie warunki szkoleniowe

Wysoka jakość szkoleń

Materiały szkoleniowe

Indywidualne podejście

PRZESZKOLIMY SKUTECZNIE TWÓJ ZESPÓŁ,

ZOBACZ JAK ROBIĄ TO NAJLEPSI I ZACZNIJ ZARABIAĆ WIĘCEJ !

Szkolenia


NEGOCJACJE ZAKUPOWE W PRAKTYCE

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych negocjacji zakupowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk zakupowych pozwalających skutecznie obniżać ceny a tym samym optymalizować zakupy.

Program szkolenia:

DZIEŃ I

  • Negocjacje – istota problemu
  • Negocjacje zakupowe  i ich specyfika
  • Negocjacje zakupowe – przygotowanie
  • Negocjacje zakupowe przebieg
  • Specyfika negocjacji z punktu widzenia nabywcy
  • Ocena partnera negocjacyjnego

DZIEŃ II

  • Uwarunkowania w negocjacjach. Jak je wykorzystać?
  • Negocjacje zakupowe – style prowadzenia
  • Rozpoznanie manipulacji w negocjacjach. Jak skutecznie bronić się i przejmować inicjatywę
  • Zespół negocjacyjny
  • Kształtowanie odporności na oddziaływanie drugiej strony
  • Zbuduj swój plan działania

 

TECHNIKI SPRZEDAŻY W SKLEPIE

 

Cel edukacyjny

Szkolenie ma na celu poprawę jakości obsługi klienta, co za tym idzie zwiększenie zaufania klienta do firmy i poprawę relacji z klientem oraz wzrost sprzedaży.

Program szkolenia:

  • Cykl sprzedaży: omówienie każdego z 8 elementów z naciskiem na wybrane przez firmę cele
  • 10 zasad dobrej sprzedaży
  • Przechodzenie przez obiekcje klienta
  • Język korzyści
  • Ćwiczenia na pytania otwarte i zamknięte
  • 12 zasad profesjonalnej obsługi klienta
  • Ćwiczenie: rozmowy z różnymi typami klientów
  • Przykłady dobrych praktyk

 

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM 

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktem, poprzez, udrożnienie komunikacji, przyjęcie postaw integracyjnych, wypracowanie strategicznych rozwiązań menedżerskich.

Program usługi:

  • Przyczyny powstawania konfliktów
  • Anatomia konfliktu
  • Podświadome mechanizmy komunikacji
  • Techniki rozwiązywania konfliktów
  • Podsumowanie szkolenia – przeniesienie wyników na codzienność zawodową uczestników

 

PSYCHOLOGIA BIZNESU- MYŚL JAK WYBITNI PRZEDSIĘBIORCY

 

Cel edukacyjny

Główny cel szkolenia to przygotowanie kadry kierowniczej, menedżerów oraz kandydatów na liderów oraz wszystkich, którzy pracują w grupie do tworzenia skutecznego i efektywnego wizerunku.

Program usługi:

  • Rola psychologii biznesu
  • Świadoma komunikacja
  • Wywieranie wpływu
  • Rozwój świadomości
  • Podsumowanie szkolenia

 

ŚWIADOME ZARZĄDZANIE STRESEM  

 

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest praktyczne wykorzystanie poznanych metod i narzędzi w praktyce.

Program usługi:

  • Geneza stresu
  • Jak zdekodować indywidualne czynniki stresogenne
  • Neuropsychologia relacji
  • Techniki relaksacji czyli mindfulness w biznesie
  • Wypalenie
  • Podsumowanie szkolenia

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest przekazanie praktyczniej wiedzy dotyczącej nowych zasad ochrony danych osobowych określonych w RODO.
Uczestnicy szkolenia nabędą specjalistyczną wiedzę w zakresie Ochrony Danych Osobowych. Zostaną zapoznani z przepisami rozporządzenia o ochronie danych osobowych, uzyskają informację jak  dostosować organizację do
obowiązujących przepisów. Każdy z uczestników zdobędzie wiedzę na temat rozwiązywania typowych problemów związanych z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych osobowych, a także umiejętność współdziałania z osobami odpowiedzialnymi za ochronę danych osobowych.

Program usługi:

  • Europejska reforma ochrony danych osobowych
  • Zgodność przetwarzania danych osobowych z obowiązującym prawem
  • Obowiązki informacyjne
  •  Praktyczne wdrożenie RODO
  • Szacowanie ryzyka
  • Dokumentacja przetwarzania danych osobowych
  • Naruszenie ochrony danych osobowych

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM- trening menedżerski

Cel edukacyjny

Szkolenie służy temu, by uczestnicy nauczyli się poprzez własne doświadczenie i ćwiczenia, w których będą brać udział świadomego zarządzania procesem grupowym w pracy ze swoim zespołem. Uczyć się będą rozpoznawania mechanizmów i narzędzi skutecznej komunikacji, świadomego budowania relacji z grupą uwzględniającego zdolności rozpoznawania i zarządzania nieświadomymi procesami relacyjnymi. Uczestnicy uczą się siebie, swoich reakcji, nieświadomych strategii, otwierają
się na wzajemne wsparcie i umiejętność efektywnego realizowania złożonych zadań w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami psychologii biznesu.

Program szkolenia:

  • I Proces
  • II Komunikacja
  • III Proces grupowy
  • IV Podsumowanie i domknięcie procesu oraz przeniesienie wyników pracy do codzienności zawodowej
    uczestników.

 

 PRAWO HANDLOWE

Cel edukacyjny

Głównym celem szkolenia jest wskazanie jego uczestnikom faktycznych problemów pojawiających się w związku z przygotowywaniem umów handlowych, konstruowaniem ich postanowień i zabezpieczaniem objętych umowami wierzytelności, z jednoczesnym podaniem sposobów na ich zapobieganie bądź rozwiązywanie.

Program usługi:

• Aspekty prawne oferty handlowej
• Uwarunkowania zwyczajowe oraz prawne zawieranych umów oraz ich ostatnie zmiany
• Klient krajowy i zagraniczny – sposoby, zasady i rodzaje zawieranych umów
• Zasady i sposoby negocjowania warunków handlowych
• Termin płatności w umowie w oparciu o aktualne przepisy prawa
• Omówienie rodzajów pułapek w kontraktach krajowych i zagranicznych
• Analiza partnera handlowego – standing finansowy
• Zabezpieczenie transakcji krajowych i zagranicznych
• Istota i rodzaje akredytywy dokumentowej jako sposobu płatności
• Zasady negocjowania akredytywy dokumentowej w umowie z bankiem
• Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe

 

ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO – SZKOŁA LIDERÓW

 

Cel edukacyjny

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą nowatorskich metod i narzędzi stworzonych przez największe umysły współczesności, sprawdzonych w pracy z przywódcami świata polityki, życia społecznego i biznesu. Poznają atrybut roli przywódcy, dzięki czemu będą potrafili budować autorytet i charyzmę lidera.

Program usługi:

  • Autentyczność lidera
  • Wyzwania współczesnego przywództwa
  • Charyzma lidera
  • Kultura przywództwa lidera kulturą sukcesu organizacji
  • Podsumowanie szkolenia – przeniesienie jego efektów na codzienność zawodową uczestników

 

PRAWO CYWILNE Z ELEMENTAMI  POSTĘPOWANIA CYWILNEGO I GOSPODARCZEGO 

 

Cel edukacyjny

Przygotowując nasze szkolenia szczególną staranność przykładamy do doboru trenera oraz zakresu merytorycznego – zawsze aktualnego i zawierającego rekomendacje i doradztwo.  Programy szkoleniowe to zestaw odpowiedzi na najczęściej nurtujące pytania oraz narzędziowe rozwiązania dla uczestników. Szkolenie ma na celu zapoznać słuchaczy z zagadnieniami związanymi z prawem cywilnym i gospodarczym oraz ich właściwą interpretacją. Szkolenie będzie prowadzone w sposób zrozumiały również dla osób nie posiadających wykształcenia prawniczego.

Program usługi:

  • Podstawowe terminy prawa cywilnego w obrocie gospodarczym oraz w życiu codzienny
  • Czynności prawne i inne zdarzenia cywilnoprawne
  • Rodzaje umów – zasady prawidłowego ich sporządzania oraz problematyka kar umownych
  • Czynności prawne i inne zdarzenia cywilnoprawne
  • Rodzaje umów – zasady prawidłowego ich sporządzania oraz problematyka kar umownych
  • Wykonywanie umowy gospodarczej

ASERTYWNOŚĆ I RADZENIE SOBIE ZE STRESEM 

Cel edukacyjny

Poznanie zasad asertywnego zachowania i umiejętność budowania pozytywnych relacji w miejscu pracy przy zachowaniu asertywnej postawy. Zdobycie umiejętności radzenia sobie ze stresem. Poznanie pozytywnej roli stresu i praktyczne jego zastosowanie.

Program usługi:

  • Struktura asertywności
  • Z asertywnością przez zmianę
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Asertywność stosowana
  • Podsumowanie szkolenia

 

 

 

 

Interesuje Cię rozwój kompetencji pracowników?

Chętnie przygotujemy dla Twojej firmy ofertę dopasowaną do potrzeb branży. 

W celu zapoznania się z pełną ofertą szkoleń,
zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

+48 695 060 683

+48 577 400 905

Comments are closed.